Facebook, Amazon, Twitter, Yahoo, Discovery පරදා ඉන්දියාවේ Star ජයගනී

    September, 4, 2017

    2018 – 2022 තරග සමය සඳහා වන ඉන්දියන් ප්‍රිමියර් ලීග් (IPL) ක්‍රිකට් තරඟාවලියේ රූපවාහිනී සහ ඩිජිටල් මාධ්‍ය විකාශන අයිතිය හිමිකර ගැනීමට ඉන්දියාවේ Star සමාගම අද (04) දින සමත්විය. මේ සඳහා ඇමරිකානු ඩොලර් බිලියන 2.55 ක් හෙවත් ඉන්දියානු රුපියල් කෝටි 16,347.5 ක් Star විසින් ඉදිරිපත් කර තිබිණි.

    2009 වසරේ දී මෙම IPL විකාශන අයිතිය Sony සමාගම විසින් හිමිකර ගෙන තිබුණු අතර වසර 10 ක ගිවිසුම් කාලය මෙම වසරේ දී අවසන් විය. එහිදී රූපවාහිනි විකාශන අයිතිය ඔවුන් ලබා ගෙන තිබෙුණේ ඩොලර් බිලියන 1.63 ක මිලකට ය.
    2015 – 17 දක්වා කාලය තුළ IPL ඩිජිටල් විකාශන අයිතිය Star India සතුව පැවති අතර එහිදී වසර 3 ක කාලයක් සඳහා ඉන්දියානු රුපියල් කෝටි 303 ක් ගෙව තිබිණි.

    රූපවාහිනී සහ ඩිජිටල් මාධ්‍ය හරහා සිදුකෙරෙන IPL විකාශන කටයුතුවලට අදාළව මෙම වෙන්දේසිය සඳහා ලොව ඩිජිටල් මාධ්‍ය දැවැන්තයින් වන Facebook, Amazon, Twitter, Yahoo ඇතුළු සමාගම් ගණනාවක් ඉදිරිපත් වී සිටියහ.

    පහත දැක්වෙන්නේ මෙවර IPL මාධ්‍ය වෙන්දේසිය සඳහා ඉදිරිපත් වූ සමාගම් ලේඛනයයි.

    Followon Interactive Media

    Taj TV India

    Star India

    Sony Pictures Networks

    Times Internet

    Supersport International

    Reliance Jio Digital Services

    Gulf DTH

    GroupM Media India

    BeIN IP

    Econet Media

    Sky UK

    BTG Legal Services

    BT PLC

    Amazon

    Facebook

    Twitter

    ESPN Digital Media

    Discovery

    Airtel

    BAM Tech

    Yupp TV

    DAZN/ Perform Group

    Yahoo

    Video Story

    Stock Market

    Exchange Rates